Bc. Kristina Hálková

Diplomová práce

Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu

Importance of the product for customers in the modern marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vyhodnocení významu hodnoty produktů pro zákazníka v moderním marketingu. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro moderní marketing, produkt a hodnotu pro zákazníka. Aplikační část práce je zaměřena na zkoumání hodnoty pro zákazníka ve vybraném věkovém sektoru. Na základě získaných dat z kvalitativního a kvantitativního šetření byly vyhodnoceny produktové …více
Abstract:
The topic of dissertation covers an importance of products’ value for customers in the modern marketing. The first part of work is a theoretical overview of modern marketing, products, and customer’s value. The second part is focused on studying the customer’s values in a chosen age sector. Based on results of qualitative and quantitative questionnaires, my thesis concludes with the customers’ products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace