Daniela Molnar

Master's thesis

Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti

Performing a Marketing Profession in Relation to Personality Traits
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá rysy osobnosti člověka, který vykonává nebo hodlá vykonávat marketingovou profesi. Každá osobnost má jiné prožívání a způsob chování, vyjadřování a postoje k práci, ale ne všechny typy osobnosti mohou vykonávat a být úspěšné ve výkonu profese v oblasti marketingu. Proto je zajímavé zjistit, jaké osobnostní rysy by měli mít specialisté v oblasti marketingu. Cílem diplomové …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the personality traits of an individual who performs or is going to pursue a marketing profession. Each type of personality has different experience and behavior patterns, manner of speech and attitude to work. However, not all types of personalities can perform and be successful in the pursuit of a marketing profession. Therefore, it is interesting to find out what personality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní