Analýza učebnic "New Headway" a "Angličtina pro jazykové školy" – Mgr. Pavlína Mauerová
Mgr. Pavlína Mauerová
Bachelor's thesis
Analýza učebnic "New Headway" a "Angličtina pro jazykové školy"
Analysis of the textbooks "New Headway" and "Angličtina pro jazykové školy"
Abstract:
Bakalářská práce Analýza učebnic "New Headway" a "Angličtina pro jazykové školy" se zabývá pojmem učebnice. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabýváme vymezením základních pojmů. Konkrétně její funkci, použitím ve vyučování, a analýzou a metodami zkoumání učebnic. Praktická část je vymezena analýze vybraných učebnic a dotazníkovému šetření mezi vyučujícími angličtiny …moreAbstract:
The bachelor thesis Analysis of the textbooks "New Headway" and "Angličtina pro jazykové školy" deals with the term of a textbook. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. There is a definition of bacis terms in the theoretical part. Especially textbook function, use during classwork and analysis and methods for textbook research. The practical part focuses on the analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yrbsg/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Vývojové tendence ilustrací v učebnicích NJ pro ZŠ v ČR od sedmdesátých let 20. století po současnost a role výtvarného aspektu v procesu učení se cizího jazyka
Jitka Řezníčková -
K pojetí vybraných událostí z církevních dějin v učebnicích dějepisu z 80. a 90. let 20. století
Filip Jurásek -
Mobilní učebna Apple v edukačním procesu
Marek Hořanský -
Interaktivní prostředky informačních technologií v edukačním procesu.
Michaela Hrubá -
Využívání informačních technologií v edukačním procesu na základní škole
Šárka TEKIELOVÁ -
Kompenzační pomůcky didaktické pro žáky se sluchovým postižením v edukačním procesu
Veronika MÁCHOVÁ -
Specifika edukačního procesu u pacientů podstupujících plánovaný operační výkon ruky
Radka VORÁČOVÁ