Analýza učebnic "New Headway" a "Angličtina pro jazykové školy" – Mgr. Pavlína Mauerová
Mgr. Pavlína Mauerová
Bakalářská práce
Analýza učebnic "New Headway" a "Angličtina pro jazykové školy"
Analysis of the textbooks "New Headway" and "Angličtina pro jazykové školy"
Anotace:
Bakalářská práce Analýza učebnic "New Headway" a "Angličtina pro jazykové školy" se zabývá pojmem učebnice. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabýváme vymezením základních pojmů. Konkrétně její funkci, použitím ve vyučování, a analýzou a metodami zkoumání učebnic. Praktická část je vymezena analýze vybraných učebnic a dotazníkovému šetření mezi vyučujícími angličtiny …víceAbstract:
The bachelor thesis Analysis of the textbooks "New Headway" and "Angličtina pro jazykové školy" deals with the term of a textbook. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. There is a definition of bacis terms in the theoretical part. Especially textbook function, use during classwork and analysis and methods for textbook research. The practical part focuses on the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yrbsg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Vývojové tendence ilustrací v učebnicích NJ pro ZŠ v ČR od sedmdesátých let 20. století po současnost a role výtvarného aspektu v procesu učení se cizího jazyka
Jitka Řezníčková -
K pojetí vybraných událostí z církevních dějin v učebnicích dějepisu z 80. a 90. let 20. století
Filip Jurásek -
Pojem funkce v učivu střední školy
Libuše Tesařová -
Proměny představ o budoucnosti a ideálu občanství v učebnicích občanské nauky a výchovy k občanství
David Líška -
Srovnání pojetí výuky chemie na ZŠ v České a Slovenské republice
Šárka Nováková -
Materiální didaktické prostředky - nezbytná součást vyučovacího procesu
Eva Uxová -
Mobilní učebna Apple v edukačním procesu
Marek Hořanský