Přístupy k výuce matematiky v učitelské praxi – Kamila Bretfeldová
Kamila Bretfeldová
Diplomová práce
Přístupy k výuce matematiky v učitelské praxi
Approaches to teaching mathematics in teaching practice
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá popisem tradičních a vybraných alternativních škol. Podrobněji popisujeme tyto školy z hlediska jejich přístupu ke vzdělávání v oblasti matematiky. V praktické části se zabýváme porovnáváním přístupů jednotlivých typů škol k výuce matematiky na prvním stupni základní školy. Nástroji k tomuto porovnání byly pozorování výuky a didaktický text. V rámci náslechů …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with the description of traditional and selected alternative schools. We describe these schools in more detail in terms of their approach to mathematics education. In the practical part we compare the approaches of different types of schools to mathematics education at the first level of primary school. The tools for this comparison were teaching observations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Břehovský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bretfeldová, Kamila. Přístupy k výuce matematiky v učitelské praxi. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní přístupy ve vzdělávání na primární škole se zaměřením na Montessori pedagogiku
Pavlína NOVOSÁDOVÁ -
Zavádění montessori principů vzdělávání do ekonomických předmětů na obchodní akademii
Marek Barteček -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová -
Fenomén matematiky ve škole i ve volném čase
Jan Kyselka -
Výroba a využití didaktických pomůcek při diferencované výuce matematiky na základní škole
Kateřina Večeřová -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva