Mgr. Magdaléna Zachová

Diplomová práce

Využití typologie osobnosti v emočním marketingu

The usage of personality typology in emotional marketing
Anotace:
Diplomová práce pojednává o propojení typologie osobnosti a emočního marketingu. Teoretická část nejprve zobrazuje základní témata, která jsou stavebním kamenem druhé části práce. Emoční marketing, typologie osobnosti, neuromarketing a nákupní chování jsou čtyři oblasti teoreticky rozpracovány z hlediska jejich terminologie, druhů, specifikace a metod, a to celé v kontextu digitálního prostředí. Následující …více
Abstract:
The present master thesis deals with the connection between personality typology and emotional marketing. The theoretical part first shows the basic themes that are the building blocks of the second part of the thesis. Emotional marketing, personality typology, neuromarketing and buying behaviour are the four areas theoretically elaborated in terms of their terminology, types, specifications and methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace