Bc. Ondřej Foldyna

Diplomová práce

Užití brzdného modelu vlakového zabezpečovače ETCS na dráze speciální

Use of the ETCS train braking model on a special track
Anotace:
Práce je zaměřena na užití brzdného modelu vlakového zabezpečovače ETCS na dráze speciální a porovnání tohoto modelu s brzdným modelem IEEE. Práce se zaobírá popisem brzdových systémů, popisem dráhy speciální a rozborem a užitím brzdných modelů. Popisovány a porovnávány jsou zde dva brzdné modely, a to model ERA a model IEEE. Na základě tohoto porovnání je v závěru práce navržen ideální brzdný model …více
Abstract:
My thesis is focused on the use of the ETCS train protection braking model on a special railway and comparing this model with the IEEE braking model. The thesis deals with the description of braking systems, the description od the special railway and the analysis and use of these braking models. Two braking models are described and compared, namely the ERA model and the IEEE model. Based on this comparison …více
 

Klíčová slova

Brzdy ETCS CBTC brzdné křivky metro
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Nachtigall, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Foldyna, Ondřej. Užití brzdného modelu vlakového zabezpečovače ETCS na dráze speciální. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.