Vliv třídního učitele na začlenění nadaného žáka do třídního kolektivu – Barbora SVOBODOVÁ
Barbora SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Vliv třídního učitele na začlenění nadaného žáka do třídního kolektivu
The influence of the class teacher on the inclusion of a gifted student in the class collective
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje vliv třídního učitele na začlenění nadaného žáka do třídního kolektivu. Práce uvádí strategie a doporučení, která může třídní učitel aplikovat, aby napomohl začlenění do třídního kolektivu nadaným žákům, kteří s tím mají potíže. Představuje učitelkou roli ve školním prostředí a ve vztahu k nadaným žákům. Věnuje se také obecné charakteristice nadaných dětí a rozebírá možnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the influence of the class teacher on the inclusion of a gifted student in the classroom collective. The thesis provides strategies and recommendations that a class teacher can apply to help the inclusion of gifted students who have difficulties in the classroom collective. It introduces the teacher's role in the school environment and in relation to gifted students. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radka Hájková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Barbora. Vliv třídního učitele na začlenění nadaného žáka do třídního kolektivu. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Socializace nadaných žáků do školního kolektivu 1. stupně základní školy
Marie PETRÁŠOVÁ -
Integrace nadaných žáků do kolektivu vrstevníků
Lenka BOJDOVÁ -
Třídní kolektiv a klima školního prostředí a jejich vliv na žáka
Marta Formáčková -
Rozumově nadané děti s dyslexií
Šárka Portešová -
Kurátor pro děti a mládež a typologie jeho klientů
Vanesa HRBKOVÁ -
Sociálně patologické jevy a jejich vliv na kriminalitu dětí a mládeže
Denisa Zemanová -
Postoj sociálních pracovníků a rodičů dětí k výhodám a negativům počítačových her v životě dětí předškolního věku
Martina Aubrechtová -
Role třídního učitele v řešení nekázně a její prevenci
Leona Ševčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva