Kateřina Jílková

Bakalářská práce

Eventy jako jeden z nástrojů B2C komunikace v podniku.

Events as one of the tools of B2C communication in the company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza offline marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie pro zvolený podnik. Věnuje se především roli eventů v oblasti marketingu v rámci propagace podniku u koncových zákazníků.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of offline marketing tools and the design of a marketing strategy for a selected company. It focuses mainly on the role of events in the field of marketing in the promotion of the company to end customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jílková, Kateřina. Eventy jako jeden z nástrojů B2C komunikace v podniku.. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků