Eventy jako jeden z nástrojů B2C komunikace v podniku. – Kateřina Jílková
Kateřina Jílková
Bakalářská práce
Eventy jako jeden z nástrojů B2C komunikace v podniku.
Events as one of the tools of B2C communication in the company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza offline marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie pro zvolený podnik. Věnuje se především roli eventů v oblasti marketingu v rámci propagace podniku u koncových zákazníků.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of offline marketing tools and the design of a marketing strategy for a selected company. It focuses mainly on the role of events in the field of marketing in the promotion of the company to end customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jílková, Kateřina. Eventy jako jeden z nástrojů B2C komunikace v podniku.. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků