Analýza konkurenceschopnosti firmy KAFEC Zlínský – Kateřina Postavová
Kateřina Postavová
Bachelor's thesis
Analýza konkurenceschopnosti firmy KAFEC Zlínský
The Analysis of Competitiveness of the KAFEC Zlínský
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu konkurenceschopnosti kavárny KAFEC Zlínský v porovnání s vybranými zlínskými kavárnami. Teoretická část obsahuje rozbor základních pojmů zabývajících se tímto tématem. V praktické části je využito dotazníkové šetření, analýza konkurence, SWOT analýza a podklady společnosti. Na základě těchto šetření budou vyhodnoceny výsledky a návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of KAFEC Zlínský as compared with others selected cafes in Zlín. The theoretical part contains an analysis of basic concepts dealing with this topic. The practical part uses a questionnaire survey, competition analysis, SWOT analysis and company documents. Based on these surveys, the results and proposals for improving competitiveness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Postavová, Kateřina. Analýza konkurenceschopnosti firmy KAFEC Zlínský. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Alena Šrámková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Barbora Fialová