Nasazení "ITIL Service Operation" procesů ve středně velkém podniku – Jiří Havlíček
Jiří Havlíček
Bakalářská práce
Nasazení "ITIL Service Operation" procesů ve středně velkém podniku
Implementation of "ITIL Service Operation" processes in medium-scale enterprise
Anotace:
Tato práce se zabývá implementací komponent části životního cyklu Service Operation dle best practice ITIL V3. Jejím cílem je analýza a zasazení do kontextu středních podniků, zejména prostřednictvím praktické realizace relevantního projektu. První část práce je věnována teoretické analýze části životního cyklu Service Operation, zejména podrobným rozborem jednotlivých procesů, funkcí a rolí. Klíčovým …víceAbstract:
This thesis deals with implementation of components of part of service lifecycle called Service Operation according to best practice ITIL V3. Its goal is an analysis and contextualization in the field of medium-scale enterprises, especially through practical realization of relevant project. First part of the thesis addresses the theoretical analysis of Service Operation part of service lifecycle mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66465
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Michal Faina
- Oponent: Miroslav Řezáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66465
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace IFRS for SME v rozsahu mikro podniku na reálný český podnik
Pavlína Kreslová -
Vady účetnictví jednotek účtujících ve zjednodušeném rozsahu dle § 13 zákona o účetnictví
Nela Peterková -
Nasazení "ITIL Service Operation" procesů ve středně velkém podniku
Jiří Havlíček -
Service Desk z pohledu statistiky
Jana Kabátková -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Nasazení "ITIL Service Operation" procesů ve středně velkém podniku
Jiří Havlíček -
Rozdíl mezi ITIL v3 a ITIL 4
Pavlína Pecinová -
Optimalizace procesů organizace pomocí nasazení ITIL V3
Štěpán Vosyka