Lukáš Krupka

Diplomová práce

Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market

Marketingová strategie multinacionálních společností na čínském trhu
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je detailně identifikovat čínský trh a čínského spotřebitele z pohledu mezinárodního a strategického marketingu. Čína je jeden z nejmocnějších a nejrychleji se rozvíjejících trhů na světě. Patří mezi tzv. státy BRIC/BRIICS. Jelikož ekonomicky se Čína velice rychle a znatelně vzmáhá, stala se velice zajímavým trhem pro mnoho mezinárodních a multinacionálních společností …více
Abstract:
The main goal of this master thesis is to identify the Chinese market and its consumer from the perspective of international and strategic marketing. China is one the most powerful and fastest growing market in the world belonging to the group of BRIC/BRIICS countries. As the economic development is growing, China has become an interesting market for many international and multinational companies where …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Stanislav Richter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58323

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management