Natálie Křičenská
Bachelor's thesis
Osobní prodej ve vybrané společnosti
Personal Selling of Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá osobním prodejem, jeho průběhem a dalšími náležitostmi, které s tématem osobního prodeje přímo souvisí. V teoretické části práce je popsán průběh osobního prodeje, ale také osobnost prodejce a hlavní schopnosti a dovednosti, které by měl prodejce mít. V praktické části jsou popsána dvě výzkumná šetření, která byla provedena za účelem odhalit spokojenost zákazníků vybrané …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on personal selling, its process and other essentials, which are related with the topic of personal selling. The theoretical part describes process of the personal selling, a personality of seller and the main abilities and skills that personal seller should have. The practical part describes two surveys, which were made with the aim of revealing customers' satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Rygl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘIČENSKÁ, Natálie. \textit{Osobní prodej ve vybrané společnosti} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/493fc2/. [cit. 2024-04-18].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křičenská, Natálie. Osobní prodej ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem
Jiřina Lysáková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketingová komunikace papírnictví Plojhar s.r.o.
Tereza Kraflová Kučerová -
Mystery shopping
Kateřina Dušková -
Mystery shopping - projekt pro konkrétní organizaci
Kamila Střelečková -
Mystery shopping
Jan Novák