Adam NEVĚČNÝ

Bakalářská práce

Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu

Analysis of community websites and their use in marketing
Anotace:
Bakalářská práce zaměřena na analýzu komunitních web? a jejich vyuţití v marketingu se v první, teoretické části, zabývá komunitou jako takovou, historií komunitních web?, pří-klady těchto web? a představuje také některé z nejznámějších komunitních web? u nás i ve světě. První část také obsahuje popis spojení komunitních web? a marketingu. Druhá, prak-tická část, je věnována současnému stavu spojení …více
Abstract:
Bachelor thesis focused on analysis of community websites and their using in marketing. The first, theoretical part deals with the community as a whole next history of community websites, examples of these sites and also represents some of the most famous sites in our country and all over the world. The first part also includes a description of the connection of community sites and marketing. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22299

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NEVĚČNÝ, Adam. Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika