Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu – Adam NEVĚČNÝ
Adam NEVĚČNÝ
Bakalářská práce
Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu
Analysis of community websites and their use in marketing
Anotace:
Bakalářská práce zaměřena na analýzu komunitních web? a jejich vyuţití v marketingu se v první, teoretické části, zabývá komunitou jako takovou, historií komunitních web?, pří-klady těchto web? a představuje také některé z nejznámějších komunitních web? u nás i ve světě. První část také obsahuje popis spojení komunitních web? a marketingu. Druhá, prak-tická část, je věnována současnému stavu spojení …víceAbstract:
Bachelor thesis focused on analysis of community websites and their using in marketing. The first, theoretical part deals with the community as a whole next history of community websites, examples of these sites and also represents some of the most famous sites in our country and all over the world. The first part also includes a description of the connection of community sites and marketing. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22299
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEVĚČNÝ, Adam. Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.
Martina Ondrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Markéta Bulková -
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Dominika Tesařová -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Katka Argalášová -
Analýza spotřebitelských úvěrů pro retailovou klientelu
Tereza Fialová -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Jiří Matýsek