Dětské interpretace fenoménu život – Mgr. Klára Fondeur
Mgr. Klára Fondeur
Diplomová práce
Dětské interpretace fenoménu život
Children conceptions of life
Anotace:
Diplomová práce „Dětské interpretace fenoménu život“ se zabývá dětskými představami o životě žáků na první stupni ZŠ. Teoretická část je zaměřena na obecnou charakteristiku života, vývoj myšlení a chápání dítěte mladšího školního věku, samotný prekoncept, dětské pojetí života, smysl, cíl, hodnoty a kvalitu života dětí. Výzkumná část zjišťuje pomocí několika výzkumných metod dětské pojetí života u žáků …víceAbstract:
Diploma thesis „ Childrenconceptions of life“ deals with childrens understanding of life in primary school. The theoretical part is focused on general characteristics of life, development of thinking and of a child younger school age, conceptions, children's conceptions of life, the sence, aim, values and quality of children life. Research part examines child life conceptions with help from children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bopua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Táňa Fikarová, Ph.D., Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dětské interpretace fenoménu život u předškolních dětí
Romana Pantůčková -
Dětské interpretace zdraví a nemoci u dětí předškolního věku
Lucie Lesňáková -
Dětské interpretace fenoménu život
Blanka Freharová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová