Analýza přístupů ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Ilona Musilová
Bc. Ilona Musilová
Diplomová práce
Analýza přístupů ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Analysis of the approaches to the education of pupils with special educational needs
Anotace:
Anotace Cílem diplomové práce je analyzovat přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na odborném učilišti. Teoretická část se na základě studia literatury orientuje na možnosti vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a žáků s lehkou mentální retardací. Diskutuje způsoby motivace, komunikace a aktivizace žáků. Praktická část zkoumá formou zúčastněného pozorování přístupy …víceAbstract:
Annotation Annotation of the work is to analyze the approaches to the education of pupils with special educational needs Osobnosti. The theoretical part, on the basis of study literature oriented on possibilities of training pupils with specific learning disabilities and pupils with mild mental retardation. Discusses ways to motivation, communication and activation of the pupils. The practical part …víceKlíčová slova
Klíčová slova Specifické poruchy učení analýza žáci se speciálními vzdělávacími potřebami mentální retardace motivační strategie individuální přístup pozorování hodnocení psychologické zvláštnosti pedagogická komunikace. Keywords Keywords Specific teaching analysis pupils with special educational needs mental retardation motivational strategies individual approach observation evaluation psychological features pedagogical communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pyr6z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace na střední škole
Jakub Žítek -
Komunikace mezi učitelem a žáky
Irena Řeháčková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ