Josef ŠENFELD

Bachelor's thesis

Analýza prostředí pro práci s vektorovou i rastrovou grafikou z hlediska použitelnosti při výuce a v malých firmách.

Analysis of vector and raster graphics environments in terms of usability in context of schools and small companies.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vybrat optimální prostředí pro práci s grafikou ve školách nebo malých firmách. Na základě průzkumu jsme vybrali šest aplikací pro práci s vektorovou i rastrovou grafikou, které se používají ve školách a malých firmách. V každém prostředí jsme realizovali několik úkonů, vyzkoušeli jsme tak základní dovednosti každého programu a porovnali je mezi sebou, zjistili jsme tak vhodnost …viac
Abstract:
Goal of this bachelor thesis is to choose an optimal environment for work with graphics in schools and small firms. Based on exploration we have chosen six applications for working with vector and raster graphics which are being used in schools and in small firms. In each of those environments we realized few tasks, tried basic skills of each application, compared them to each other, found out how …viac
 

Kľúčové slová

2D grafické aplikace školy firmy
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Pavel Kuba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠENFELD, Josef. Analýza prostředí pro práci s vektorovou i rastrovou grafikou z hlediska použitelnosti při výuce a v malých firmách.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Science

Bachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Information Systems