Bc. Renata Dvořáková

Bakalářská práce

Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace

Development and present of internet marketing communication tools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetovými marketingovými nástroji v rámci marketingového komunikačního mixu, kdy se snažím ukázat specifika tohoto prostředku realizace. Praktickou částí je případová studie uskutečněné bannerové kampaně obchodu Kasa.cz na službách Seznam.cz, která prezentuje reálné aspekty nákupního modelu „cost per click“. Cílem je ověření efektivity bannerové reklamy a srovnání výhod …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with internet marketing tools within the marketing communication mix, where it is trying to point out the specifics of these particular means of realisation. Case study of the e-shop Kasa.cz realized banner campaign on servers from the Seznam.cz portfolio, showing real aspects of the CPC („cost-per-click“) buying model, represents the practical part of this work. The key aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace