Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se – Bc. Barbora Hlavová
Bc. Barbora Hlavová
Bachelor's thesis
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Self-regulation of student's learning in the context of exam preparation and in regard to their motivation to learn
Anotácia:
Autoregulace učení a motivace k učení se je velmi důležitým prvkem v procesu učení se studentů. Bakalářská práce se zaměřuje na autoregulaci učení studentů v souvislosti s jejich přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se. V práci jsou popsána specifika vysokoškolského studia, stejně jak problematika autoregulace učení i motivace. Teoretická část byla zároveň napsána se zaměřením …viacAbstract:
Self-regulation of learning and motivation to learn is a very important element in the learning process of students. The bachelor's thesis focuses on the self-regulation of student's learning in the context of their exam preparation and in regard to their motivation to learn. The thesis describes the specifics of college studies, as well as the issue of self-regulation of learning and motivation. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t66yw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jakub Vlček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVOVÁ, Barbora. \textit{Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/49sn03/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Social Education and Counselling / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Motivace žáků 5. tříd k přechodu na víceleté gymnázium
Anežka Kamrlová -
Rozdíl stresovanosti u chlapců a dívek na základní škole před přechodem na školu střední
Petra Schwemleinová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Faktory ovlivňující motivaci studentů střední školy k učení se anglického jazyka
Lenka Svobodová -
Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka
Eliška Dunowski -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá