Martina VLKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza motivačních faktorů a stimulace pracovníků ve společnosti Pars nova a.s.

Analysis of Motivational Factors and Stimulation of Employees in the Company Pars nova a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza motivačních faktorů a stimulace pracovníků ve společnosti Pars nova a. s. V první části se bakalářská práce zaměřuje na teorii týkající se motivace a stimulace zaměstnanců a jejich vliv na pracovní výkon. Ve druhé části se práce věnuje charakteristice společnosti Pars nova a. s. Stěžejní částí bakalářské práce je analýza současné motivační politiky ve společnosti …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis of motivational factors and stimulation of employees in the company Pars nova a. s. In the first part the bachelor thesis is focused on the theory, which deals with the motivation and stimulation of employees and their impact on performance. In the second part the bachelor thesis deals with the characteristic of Pars nova a.s. The mainstay of the bachelor …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lucie Novotná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLKOVÁ, Martina. Analýza motivačních faktorů a stimulace pracovníků ve společnosti Pars nova a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing