Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících – Filip Čurda
Filip Čurda
Bakalářská práce
Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících
Influence of television advertising during the american Super Bowl on the price and volume of shares of advertising companies
Anotace:
Tato práce zkoumá vliv televizní inzerce a následného hodnocení reklamy spotřebiteli v průběhu události amerického Super Bowlu na změnu hodnoty a obchodovaného množství akcií inzerujících společností. Pomocí srovnání vývoje hodnot pro cenu a objem obchodovaných akcií inzerujících společností s trendem v intervalech kolem události Super Bowl v průběhu let 2010-2014, prokazuji, že zde žádný celkový vliv …víceAbstract:
This thesis examines the impact of television advertising and subsequent consumer rating of commercials during the American event Super Bowl on a change of price and volume of stocks of companies that advertised. Using the development of values compared to the price and volume of shares of companies that advertised during the event over the years 2010-2014 with trend at intervals around the Super Bowl …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Dominik Stroukal
- Oponent: Klára Čermáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie