Společenská odpovědnost firem – Bc. Vladimíra Bendová
Bc. Vladimíra Bendová
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem
Corporate Social Responsibility
Anotácia:
Mezi často zmiňovaná témata se v poslední době neomylně řadí společenská odpovědnost. Diplomová práce řeší právě společenskou odpovědnost firem a dále se zaměřuje na její komunikaci, z důvodu poukázat na důležitost zavedení této činnosti do každodenního života firmy i jedince. Firmy v České republice si postupně uvědomují, že odpovědné chování vůči svému okolí, v kterém působí, začíná být nepostradatelnou …viacAbstract:
Corporate Social Responsibility belongs to a largely discussed topic nowadays. This thesis adheres at the Corporate Social Responsibility and focuses on its communication with the aim to present the importance of CSR activities. Companies in the Czech Republic gradually realize that CSR strategy is indispensable to implement if the company wants to be successful and sustainable in the Czech competitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fayl5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace
Michaela Kloudová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Komunikace společenské odpovědnosti
Denisa Hermanová -
Marketingová komunikace společenské odpovědnosti organizace
Kateřina Nedvědová -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu
Pavel Hassman -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Vanda Vecková -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova