Tvorba osobného brandu online coacha – Bc. Juliana Terézia Potoczká
Bc. Juliana Terézia Potoczká
Diplomová práce
Tvorba osobného brandu online coacha
Tvorba osobního brandu online kouče
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá klíčovými aspekty a významem osobní značky v digitálním prostředí, především v oblasti online koučinku. Práce podrobně zkoumá procesy a strategie, které online kouči využívají k budování a posilování své osobní značky. Teoretická část práce definuje základní pojmy jako brand, osobní brand a branding, klade důraz na autenticitu a strategickou prezentaci osobnosti v online …víceAbstract:
This thesis addresses the key aspects and significance of personal branding in the digital environment, especially in the field of online coaching. It thoroughly examines the processes and strategies that online coaches use to build and strengthen their personal brands. The theoretical part of the thesis defines fundamental concepts such as brand, personal brand, and branding, emphasizing authenticity …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá kľúčovými aspektmi a významom osobnej značky v digitálnom prostredí, predovšetkým v oblasti online koučingu. Práca podrobne skúma procesy a stratégie, ktoré online kouči využívajú na budovanie a posilňovanie svojej osobnej značky. Teoretická časť práce definuje základné pojmy ako brand, osobný brand a branding, kladie dôraz na autenticitu a strategickú prezentáciu osobnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití informačních technologií v online koučování s akcentem k managerské praxi
Filip Sedláček -
Podnikatelský záměr založení online koučink platformy pro sportovce
Martin Unger -
Business model pro osobní a on-line coaching
Patrik Kaňka -
Sociální sítě jako marketingový nástroj fitness trenéra
Lam Nhat Truong Do