Valérie Štursová

Bachelor's thesis

Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie

The Efficiency of in-store marketing from the Perspective of Psychology
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou in-store marketingu z psychologického pohledu. Pochopení psychologických aspektů nákupního chování a rozhodování zákazníků je klíčové pro správnou implementaci in-store marketingu, což přesvědčilo autorku práce o významnosti zpracování tohoto tématu jako své bakalářské práce. Cílem práce je ověřit efektivitu vybraného in-store marketingového nástroje. Vedlejším …more
Abstract:
The bachelor’s thesis focuses on the issue of in-store marketing from a psychological perspective. Understanding the psychological aspects of shopping behaviour and customer decisions is key to the correct implementation of in-store marketing, which convinced the author of the importance of elaborating on this topic in her bachelor’s thesis. The objective of the thesis is to verify the effectiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní