Evropské volby 2024 a využívání sociálních sítí – Barbora ŠTĚPÁNKOVÁ
Barbora ŠTĚPÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Evropské volby 2024 a využívání sociálních sítí
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání sociálních sítí českými kandidáty v rámci kampaně před volbami do Evropského parlamentu v roce 2024. Konkrétně se zaměřuje na komunikační strategie Danuše Nerudové (za STAN) a Filipa Turka (za Motoristy sobě) na platformě Instagram. Cílem práce je zjistit, jaké strategie tito kandidáti využívali k oslovení voličů, jaká témata dominovala jejich komunikaci …víceAbstract:
This bachelor's thesis analyzes the use of social media by Czech candidates during the campaign for the 2024 European Parliament elections. It specifically focuses on the communication strategies of Danuše Nerudová (representing STAN) and Filip Turek (representing Motoristé sobě) on the Instagram platform. The aim of the thesis is to identify the communication strategies employed by the candidates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Zákravský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNKOVÁ, Barbora. Evropské volby 2024 a využívání sociálních sítí. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní vztahy - teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza populistické komunikace SPD na sociálních sítích ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2021
Jan HRACHOVINA -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Role populistické politické komunikace v kampaních Strany pro Svobodu Geerta Wilderse
Marie ŠMÍDOVÁ -
Politický marketing v éře sociálních sítí: Cílení digitálních kampaní Kamaly Harris a Donalda Trumpa na mladé voliče v amerických prezidentských volbách 2024
Lucie Fornůsková -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Analýza činností a výstupů Komise pro spravedlivé důchody v letech 2019 až 2021
Kateřina Borovičková