Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu – Carina CHIOROGLO
Carina CHIOROGLO
Bachelor's thesis
Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu
Communication mix of Solitea CDL, a.s. in the context of the employer branding
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout pro Solitea CDL, a.s. v Ústí nad Labem takový komunikační mix se zaměřením na absolventy vysokých škol IT oboru na Přírodovědecké fakultě a ekonomického oboru na Fakultě sociálně ekonomické Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, který napomůže propagovat společnost jako perspektivního zaměstnavatele v IT oboru a napomůže k získání nových zaměstnanců …moreAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to suggest to Solitea CDL, a.s. in Ústí nad Labem a communication mix focusing on university graduates of the IT field at the Faculty of Science and Economics field at the Faculty od Socio-economic University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, which will help to promote the company as a prospective employer in the IT field and help to attract new employees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHIOROGLO, Carina. \textit{Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/4a0m2v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHIOROGLO, Carina. Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti
Helena Karhánková -
Employer branding vybraných vinařských podniků
Tereza Koutná -
Attracting the right candidates: Employer and employee branding in job advertisements
Jan NOSEK -
Employer branding of the pharmaceutical companies as a tool for recruitment students and recent graduates for business-related positions
Alla Strakhova -
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Hana Pavlíčková -
Komunikační mix dané společnosti
Klára Hloupá