Propagace firmy ve virtuální realitě – Ludvík Uchytil
Ludvík Uchytil
Bakalářská práce
Propagace firmy ve virtuální realitě
Promotion of the Company in Virtual Reality
Anotace:
Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci využívající virtuální realitu k propagaci technologické firmy. Aplikace umožní uživatelům interaktivně procházet virtuálním prostředím a zkoumat produkty a technologie společnosti prostřednictvím detailních modelů. Kombinuje edukační prvky s prvky zábavy, aby uživatelé lépe porozuměli nabídce firmy. Pro virtuální realitu je zvolen headset Meta Quest 2, zatímco …víceAbstract:
This work aims to create an application utilizing virtual reality for the promotion of a technological company. The application will allow users to interactively navigate through a virtual environment and explore the company's products and technologies through detailed models. It combines educational elements with entertainment features to enhance users' understanding of the company's offerings. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Uchytil, Ludvík. Propagace firmy ve virtuální realitě. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Martin Zejda -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Návrh a vývoj 2D nástrojů pro Blender
Jan Holinka