Rámcově vzdělávací program předmětu "hudební výchova" pro I.st. ZŠ a jeho specifika v práci s romskými žáky. – Jan KRTIČKA
Jan KRTIČKA
Diplomová práce
Rámcově vzdělávací program předmětu "hudební výchova" pro I.st. ZŠ a jeho specifika v práci s romskými žáky.
Framework of the subject Music and its specific aims in working with romanic pupils at Primary schools.
Anotace:
Diplomová práce řeší současné problémy s tvorbou Školního vzdělávacího programu s ohledem na práci s romskými žáky. Nalezneme zde i negativa Školního vzdělávacího programu, ale i jeho užití v praxi.Abstract:
Diplom work´s topical problem in present with making School education program regarding to working with romanic pupils. We can found here negative of School education program, but also its using in common teaching.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 4. 2008
- Vedoucí: Mgr. Novotný Marek
- Oponent: doc. PaedDr. Anna Kobrlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRTIČKA, Jan. \textit{Rámcově vzdělávací program předmětu ''hudební výchova'' pro I.st. ZŠ a jeho specifika v práci s romskými žáky.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/4a4vc1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Současný stav výuky hudební výchovy na 1. stupni ZŠ
Dominika Suchá -
Lidová píseň v hudebně výchovném procesu na 1. stupni ZŠ
Jitka Etheridge -
Využití dramatických technik v hudebně výchovném procesu na gymnáziích
Anna KARPÍŠKOVÁ -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Rodinné a státní svátky, lidové a novodobé tradice v Českých zemích a v obci Provodov ve školním vzdělávacím procesu
Hana ŠIMKOVÁ -
Regionální historie a její vlastivědné prvky na I. st. ZŠ (Projektová výuka se zaměřením na regionální historii města Vyškova)
Lenka Frydrychová -
Integrace výtvarné a dramatické složky v projektu "Nástup Habsburků na český trůn" na I. st. ZŠ.
Michaela MOTYČKOVÁ