Jakub Kříž
Diplomová práce
Multi-Fractal Terrain Generation
Multi-Fractal Terrain Generation
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout a implementovat generátor multi-fraktálního terénu v prostředí Unity, se zaměřením na jeho realističnost a přizpůsobitelnost, který je schopný generovat nekonečný terén. Generátor je doplněn o rozdělení terénu jednoduchými biomy, procedurálním texturováním, LOD systémem, hydraulickou erozí a generováním jezer a jeskyní.Abstract:
The aim of this thesis is to design and implement a generator of a multi-fractal terrain in Unity, focusing on its realistic look and customizability, which is able to generate terrain over infinite distances. This generator is expanded by a partitioning of the terrain by simple biomes, procedural texturing, LOD system, hydraulic erosion and by generating lakes and caves.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q6114/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Fotios Liarokapis, PhD
- Oponent: Mgr. Milan Doležal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Procedural Generation of Riverbeds in Enfusion Engine
Jakub Ivanický -
Fractal Terrain Generation
Adam Jurík