Marek Brostík

Bachelor's thesis

Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti

Increasing Brand Awareness of Company through Marketing Activities on Social Media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the increase of awareness of a chosen company's brand based on activities on the social network. The aim of the bachelor's thesis was to conduct theoretical research focused on the field of marketing communication and a subsequent creation of theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Nikola Vykydalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Brostík, Marek. Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe