Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti – Marek Brostík
Marek Brostík
Bachelor's thesis
Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
Increasing Brand Awareness of Company through Marketing Activities on Social Media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the increase of awareness of a chosen company's brand based on activities on the social network. The aim of the bachelor's thesis was to conduct theoretical research focused on the field of marketing communication and a subsequent creation of theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROSTÍK, Marek. \textit{Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4ahdqr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brostík, Marek. Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková