Mgr. Ing. Denisa Lobová

Diplomová práce

Tvorba komunikační strategie pro podnik vstupující na trh

Development of communication strategy for a company entering a market
Anotace:
Cílem diplomové práce „Tvorba komunikační strategie pro podnik vstupující na trh“ je vytvoření návrhu komunikační strategie nově vznikajícího on-line projektu 36MM. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. V rámci první z nich budou shrnuty teoretické základy marketingové komunikace, komunikačního plánování a on-line komunikačních nástrojů. Ve druhé části budou …více
Abstract:
The objective of this diploma thesis „Development of communication strategy for a company entering a market“ is proposing a communication strategy for an emerging on-line project called 36MM. The thesis is divided into two parts; theoretical and practical one. The first part provides the summary of the theoretical background concerning marketing communication, communication planning and on-line communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta