Policies of Donald Trump and their impact on Mexican consumers’ perception of US brands – Octavio De Jesus Hidalgo
Octavio De Jesus Hidalgo
Diplomová práce
Policies of Donald Trump and their impact on Mexican consumers’ perception of US brands
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HIDALGO, Octavio De Jesus. \textit{Policies of Donald Trump and their impact on Mexican consumers’ perception of US brands}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/4an58y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Magisterský studijní program:
Master of Business Administration Eng (MBA)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva