Percepce lázeňských služeb klienty Lázní Aurora s.r.o. – Bc. Ladislav KROČÁK
Bc. Ladislav KROČÁK
Diplomová práce
Percepce lázeňských služeb klienty Lázní Aurora s.r.o.
Clients´ Perception of Spa Services in Aurora Spa
Anotace:
Význam lázeňství je především zdravotně- léčebný, jeho ekonomický význam je však také velmi výrazný. Podstatně ovlivňuje investiční činnost a zaměstnanost a přispívá k rozvoji regionů. Lázně Aurora v Třeboni se specializují na léčení poruch pohybového aparátu, revmatických chorob, poúrazových a pooperačních stavů a celkovou rekondici těla. Lázeňství v Třeboni je odedávna spjato s přírodním léčivým …víceAbstract:
An importance of spa services is especially in the medical treatment, but their economic significance is also very substantial. It significantly affects investment activities and an employment and it contributes to a regional development. Aurora Spa in Třeboň specializes in treating of musculoskeletal disorders, rheumatic diseases, post-traumatic and post-operative conditions and overall recondition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Zveřejnit od: 21. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kozlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROČÁK, Ladislav. Percepce lázeňských služeb klienty Lázní Aurora s.r.o.. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaMagisterský studijní program / obor:
Rehabilitace / Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost klientů s lázeňskými službami
Ladislav KROČÁK -
Spokojenost klientů s komplexní péčí v lázeňském zařízení Lázně Bohdaneč.
Lucie Jirásková -
Měření spokojenosti lázeňských klientů
Adéla Jamborová -
Spokojenost seniorů s lázněmi a lázeňskými službami
Kateřina ŘEZÁČKOVÁ -
Průzkum spokojenosti klientů se službami lázeňského hotelu Romance Puškin
Hana ELIÁŠOVÁ -
Analýza spokojenosti klientů s nabízenými službami v lázních Teplice nad Bečvou
Jana MAREČKOVÁ -
Péče o lidské zdroje v rámci systému managementu kvality firmy Lázně Aurora, s. r. o.
Michala Křížková -
Vývoj lázeňské péče, její současnost a financování
Václav Trachta
Název
Vložil
Vloženo
Práva