Ing. Tadeáš Havlíček

Bakalářská práce

Marketingová strategie AAA AUTO na trzích CZ a CEE

Marketing strategy of AAA AUTO in CZ and CEE markets
Anotace:
Rozhodl jsem se bakalářskou práci pojmout jakou analýzu marketingové komunikace a jejích zvlášností a odlišností na trzích střední a východní Evropy, což popisuji v praktické části. V části teoretické se věnuji globálnímu marketingu obecně a také se zabývám otázkou, proč mají v dnešní době firmy potřebu se stávat mezinárodními. Pokusil jsem se charakterizovat jednoduše rozdíl mezi marketingem a prodejem …více
Abstract:
I have decided to hold my bachelor thesis as an analysis of marketing communication and its specialties and differences on the markets of Central and Eastern Europe. I describe this in the practical part while in the theoretical section I focus on the global marketing in general as well as ask a question: “Why do companies have the need to become international.” I have tried to simply distinguish differences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance