Marketingová strategie AAA AUTO na trzích CZ a CEE – Ing. Tadeáš Havlíček
Ing. Tadeáš Havlíček
Bachelor's thesis
Marketingová strategie AAA AUTO na trzích CZ a CEE
Marketing strategy of AAA AUTO in CZ and CEE markets
Anotácia:
Rozhodl jsem se bakalářskou práci pojmout jakou analýzu marketingové komunikace a jejích zvlášností a odlišností na trzích střední a východní Evropy, což popisuji v praktické části. V části teoretické se věnuji globálnímu marketingu obecně a také se zabývám otázkou, proč mají v dnešní době firmy potřebu se stávat mezinárodními. Pokusil jsem se charakterizovat jednoduše rozdíl mezi marketingem a prodejem …viacAbstract:
I have decided to hold my bachelor thesis as an analysis of marketing communication and its specialties and differences on the markets of Central and Eastern Europe. I describe this in the practical part while in the theoretical section I focus on the global marketing in general as well as ask a question: “Why do companies have the need to become international.” I have tried to simply distinguish differences …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a80jd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh
Lucie Havlíčková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo