Skrytá reklama a product placement v českých mediích – Šárka Růžičková
Šárka Růžičková
Bachelor's thesis
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Skrytá reklama a product placement v českých mediích.
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje skryté reklamě a hlavně product palcementu. Práce nás seznámí s pojmy skrytá reklama a product placement a jejich umístění v marketingové komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na definice pojmů reklama, skrytá reklama, product placement a na právní předpisy. Práce se zabývá, analýzou a dopadem legalizace product placement v českých mediích po přijetí směrnice EP a …moreAbstract:
This bachelor work pursues the hidden advertisment and mainly Product Placement. The work will make us acquainted with terms of hidden advertisment, product placement and it's positioning in the marketing communication. Theoretical part targets on definition of terminology like advertisement, hiden advertisement, product placement and legal regulations. The work deal with the analyses, the impact of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32251
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska -
Product placement a jeho využití ve scénickém umění
Markéta Randáková -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ