Tomáš Dostál
Bakalářská práce
Humor v reklamě
Humor in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na situaci humorné reklamy v České republice. Práce je rozdělená na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část představuje reklamu a masová média, kterými je reklama šířena, formuluje vznik humoru v reklamě, definuje humor a jeho teorie, formy a komponenty humoru, popisuje faktory ovlivňující přijetí humoru v reklamě. Praktická část vyhodnocuje průzkum příjemců …víceAbstract:
This thesis focuses on the situation humorous advertising in the Czech Republic. The work is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part introduce advertising and mass media, where advertising often takes place. The theoretical part formulates the emergence of humor in advertising, the work defines humor and his theory, components and forms of humor, describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martin ZIELINA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dostál, Tomáš. Humor v reklamě. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Humor jako nástroj reklamy
Lukáš Smička -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Humor a erotika v TV reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Humor v reklamě
Tomáš Dostál -
Humor v reklamě
Veronika BRIEDLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva