Bc. Tomáš TOMAN

Master's thesis

Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.

Marketing strategy project of airline company Air Slovakia BWJ Ltd.
Abstract:
Marketingové stratégie leteckých spoločností tvoria príťažlivú oblasť podnikového manažmentu. Odzrkadľujú schopnosti manažérov upraviť ponuku leteckých služieb tak, aby sa približovala predstavám zákazníka a napĺňala jeho potreby. Táto diplomová práca sa venuje problematike súčasných marketingových stratégií leteckých spoločností. Práca je štruktúrne rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná …more
Abstract:
The problematics of airline marketing strategies became very attractive field of enterprise management. Marketing strategies reflect managerial skills and abilities in creation of airline product modifications oriented to fulfilling customer imaginations and needs. This thesis deals with nowaday general airline marketing strategy development. The thesis is divided into two parts. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier: 5943

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOMAN, Tomáš. Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing