Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. – Bc. Tomáš TOMAN
Bc. Tomáš TOMAN
Master's thesis
Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Marketing strategy project of airline company Air Slovakia BWJ Ltd.
Abstract:
Marketingové stratégie leteckých spoločností tvoria príťažlivú oblasť podnikového manažmentu. Odzrkadľujú schopnosti manažérov upraviť ponuku leteckých služieb tak, aby sa približovala predstavám zákazníka a napĺňala jeho potreby. Táto diplomová práca sa venuje problematike súčasných marketingových stratégií leteckých spoločností. Práca je štruktúrne rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná …moreAbstract:
The problematics of airline marketing strategies became very attractive field of enterprise management. Marketing strategies reflect managerial skills and abilities in creation of airline product modifications oriented to fulfilling customer imaginations and needs. This thesis deals with nowaday general airline marketing strategy development. The thesis is divided into two parts. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
5943
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMAN, Tomáš. \textit{Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/4b8l2a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMAN, Tomáš. Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vplyv nízkonákladových leteckých spoločností na klasické letecké spoločnosti
Lenka Schmidt Gavorová -
Vplyv nízkonákladových leteckých spoločností na aktuálny a budúci vývoj leteckej dopravy
Gabriela Köröšiová