Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. – Bc. Tomáš TOMAN
Bc. Tomáš TOMAN
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Marketing strategy project of airline company Air Slovakia BWJ Ltd.
Anotace:
Marketingové stratégie leteckých spoločností tvoria príťažlivú oblasť podnikového manažmentu. Odzrkadľujú schopnosti manažérov upraviť ponuku leteckých služieb tak, aby sa približovala predstavám zákazníka a napĺňala jeho potreby. Táto diplomová práca sa venuje problematike súčasných marketingových stratégií leteckých spoločností. Práca je štruktúrne rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná …víceAbstract:
The problematics of airline marketing strategies became very attractive field of enterprise management. Marketing strategies reflect managerial skills and abilities in creation of airline product modifications oriented to fulfilling customer imaginations and needs. This thesis deals with nowaday general airline marketing strategy development. The thesis is divided into two parts. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMAN, Tomáš. \textit{Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/4b8l2a/.
Jak správně citovat práci
TOMAN, Tomáš. Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv nízkonákladových leteckých spoločností na klasické letecké spoločnosti
Lenka Schmidt Gavorová -
Vplyv nízkonákladových leteckých spoločností na aktuálny a budúci vývoj leteckej dopravy
Gabriela Köröšiová