Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy – Dominik Peršl
Dominik Peršl
Diplomová práce
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
Outdoor advertising formats, its development and use of 3D advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá formáty venkovní reklamy a novou holografickou technologií jako jedním z mnoha trendů v oblasti venkovní reklamy. Teoretická část představuje formáty venkovních nosičů spolu s aktuálními trendy v této oblasti. Praktická část hledá pomocí realizovaného marketingového výzkumu odpovědi na stanovené otázky, které se týkají vnímání formátů …víceAbstract:
The thesis deals with outdoor advertising formats and new 3D holographic technology as one of many outdoor advertising trends. The theoretical part presents outdoor advertising formats together with current trends in this area. The practical part is looking for answers to the questions, which are related to the perception of indoor advertising formats and their ability to attract attention and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77584
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů
Tomáš REITER -
Chování spotřebitele při nákupu 3D reklamy v ČR
Jiří Gabriel -
3D grafika v komerční reklamě
Jan Harák -
Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{}
Kamila NĚMCOVÁ -
Možnosti fotografie a 3D grafiky, vizualizace v reklamě
Václav KONÍČEK -
Nové trendy v outdoorové reklamě
Erik Dudek