Dominik Peršl

Master's thesis

Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy

Outdoor advertising formats, its development and use of 3D advertising
Abstract:
Diplomová práce se zabývá formáty venkovní reklamy a novou holografickou technologií jako jedním z mnoha trendů v oblasti venkovní reklamy. Teoretická část představuje formáty venkovních nosičů spolu s aktuálními trendy v této oblasti. Praktická část hledá pomocí realizovaného marketingového výzkumu odpovědi na stanovené otázky, které se týkají vnímání formátů …more
Abstract:
The thesis deals with outdoor advertising formats and new 3D holographic technology as one of many outdoor advertising trends. The theoretical part presents outdoor advertising formats together with current trends in this area. The practical part is looking for answers to the questions, which are related to the perception of indoor advertising formats and their ability to attract attention and their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2019
  • Supervisor: Michal Andera
  • Reader: Jan Mareš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77584