Kateřina MASNEROVÁ
Bachelor's thesis
Veletrhy a výstavy v marketingu firmy
The importance of trade fairs and exhibitions as and effective marketing tool
Abstract:
This thesis´ purpose is to analyse the trade fairs as an effective marketing tool with the aid of special literature and after that it is supposed to prove the theory by the research of actual exhibitors. Firstly, the theoretical part investigates the trade fair´s and marketing´s history, secondly it studies the position of trade shows in marketing mix, compares it with other marketing tools and gives …moreAbstract:
Cílem této práce je analyzovat veletrhy z hlediska jejich efektivity jako marketingového nástroje pomocí literatury a poté totéž dokázat průzkumem názoru samotných vystavovatelů. Teoretická část nejdříve zkoumá historii veletrhů, poté historii marketingu a následuje část, která se snaží vysvětlit pozici veletrhů v marketingovém mixu, porovnat výstavy s ostatními nástroji marketingu, snaží se zdůvodnit …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2009
Accessible from:: 14. 5. 2009
Identifier:
11273
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MASNEROVÁ, Kateřina. Veletrhy a výstavy v marketingu firmy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Experience marketing firmy ŠKODA AUTO, a.s.
Lenka Takácsová -
Kompletní průzkum a restaurování oboustranně malované olejomalby na plátně z kostela sv. Vavřince ve Vizovicích. Průzkum závěsných obrazů in-situ v kostele sv. Vavřince ve Vizovicích.
Eliška Miklovičová -
Stavebně technický průzkum stavby lidové architektury
Ondřej Říha -
Geofyzikální průzkum starých důlních děl
David Vaněček -
Stavebně historický průzkum
Jiří Zuček -
Ikona svatého Mikuláše - průzkum a restaurování
Anastasiia Ivanova -
Průzkum podmaleb se zrcadlovým pozadím
Anastasiia Ivanova -
Georadarový průzkum paleolitických a mezolitických lokalit na Moravě
David Vaněček