Kateřina MASNEROVÁ

Bachelor's thesis

Veletrhy a výstavy v marketingu firmy

The importance of trade fairs and exhibitions as and effective marketing tool
Abstract:
This thesis´ purpose is to analyse the trade fairs as an effective marketing tool with the aid of special literature and after that it is supposed to prove the theory by the research of actual exhibitors. Firstly, the theoretical part investigates the trade fair´s and marketing´s history, secondly it studies the position of trade shows in marketing mix, compares it with other marketing tools and gives …more
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat veletrhy z hlediska jejich efektivity jako marketingového nástroje pomocí literatury a poté totéž dokázat průzkumem názoru samotných vystavovatelů. Teoretická část nejdříve zkoumá historii veletrhů, poté historii marketingu a následuje část, která se snaží vysvětlit pozici veletrhů v marketingovém mixu, porovnat výstavy s ostatními nástroji marketingu, snaží se zdůvodnit …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2009
Accessible from:: 14. 5. 2009
Identifier: 11273

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MASNEROVÁ, Kateřina. Veletrhy a výstavy v marketingu firmy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.