Veletrhy a výstavy v marketingu firmy – Kateřina MASNEROVÁ
Kateřina MASNEROVÁ
Bakalářská práce
Veletrhy a výstavy v marketingu firmy
The importance of trade fairs and exhibitions as and effective marketing tool
Abstract:
This thesis´ purpose is to analyse the trade fairs as an effective marketing tool with the aid of special literature and after that it is supposed to prove the theory by the research of actual exhibitors. Firstly, the theoretical part investigates the trade fair´s and marketing´s history, secondly it studies the position of trade shows in marketing mix, compares it with other marketing tools and gives …víceAbstract:
Cílem této práce je analyzovat veletrhy z hlediska jejich efektivity jako marketingového nástroje pomocí literatury a poté totéž dokázat průzkumem názoru samotných vystavovatelů. Teoretická část nejdříve zkoumá historii veletrhů, poté historii marketingu a následuje část, která se snaží vysvětlit pozici veletrhů v marketingovém mixu, porovnat výstavy s ostatními nástroji marketingu, snaží se zdůvodnit …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Zveřejnit od: 14. 5. 2009
Identifikátor:
11273
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MASNEROVÁ, Kateřina. Veletrhy a výstavy v marketingu firmy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Experience marketing firmy ŠKODA AUTO, a.s.
Lenka Takácsová -
Kompletní průzkum a restaurování oboustranně malované olejomalby na plátně z kostela sv. Vavřince ve Vizovicích. Průzkum závěsných obrazů in-situ v kostele sv. Vavřince ve Vizovicích.
Eliška Miklovičová -
Stavebně technický průzkum stavby lidové architektury
Ondřej Říha -
Geofyzikální průzkum starých důlních děl
David Vaněček -
Ikona svatého Mikuláše - průzkum a restaurování
Anastasiia Ivanova -
Stavebně historický průzkum
Jiří Zuček -
Georadarový průzkum paleolitických a mezolitických lokalit na Moravě
David Vaněček -
Geologický a hydrogeologický průzkum zkušebního polygonu pro stavební stroje
Ondřej Zobal