Model pro ohodnocení bonity klienta v pojišťovně – Vladimír Píška
Vladimír Píška
Diplomová práce
Model pro ohodnocení bonity klienta v pojišťovně
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení bonity klienta v české komerční pojišťovně. Skládá se ze dvou hlavních logických celků ? přípravy teoretického modelu bonity klienta a jeho praktického ověření na reálných datech jedné české pojišťovny. Příprava modelu bonity klienta se přidržuje postupu popsaného v metodice CRISP-DM. Postupně jsou prozkoumány současné způsoby sledování bonity klientů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2007
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: David Slánský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Dohled ČNB nad finančním trhem - Centrální registr úvěrů
Radim Pešák -
Hodnocení bonity klienta v souvislosti s řízením úvěrového rizika
Eliška Máchalová -
Úvěrové registry v České republice
Vojtěch Šmajer -
Úvěrové registry
Kateřina Tobiášková -
Hodnocení bonity klienta banky
Ondřej Bozek -
Hodnocení bonity klienta v souvislosti s řízením úvěrového rizika
Alexandr Grishan -
Data mining: Analýza klientů retailového bankovnictví
Norbert Snášel -
Data Mining
Arezoo Noushiravan