Bc. Eva Fialová

Bachelor's thesis

Marketing ve vybrané obchodní společnosti

Marketing of a selected business company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingem ve vybrané obchodní společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoreticko-metodologické části jsou poznatky z odborné literatury. V aplikační části je představena firma. Vybrala jsem si společnost Koller s.r.o. V této společnosti je analyzován marketingový mix, komunikační mix, nové trendy v marketingové komunikaci, SWOT analýza. V marketingovém mixu je …viac
Abstract:
This thesis deals marketing in the business company. The work is dividend in two parts. The theoretical-methodological part is on the knowlege from the scientific literature. In the application part, there is introdeced the company. Ichoose the company Koller. In this company is analyzed the marketing mix, communication mix, new trends in marketing communications, SWOT analysis. In the marketing mix …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedúci: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management