Marketing ve vybrané obchodní společnosti – Bc. Eva Fialová
Bc. Eva Fialová
Bakalářská práce
Marketing ve vybrané obchodní společnosti
Marketing of a selected business company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem ve vybrané obchodní společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoreticko-metodologické části jsou poznatky z odborné literatury. V aplikační části je představena firma. Vybrala jsem si společnost Koller s.r.o. V této společnosti je analyzován marketingový mix, komunikační mix, nové trendy v marketingové komunikaci, SWOT analýza. V marketingovém mixu je …víceAbstract:
This thesis deals marketing in the business company. The work is dividend in two parts. The theoretical-methodological part is on the knowlege from the scientific literature. In the application part, there is introdeced the company. Ichoose the company Koller. In this company is analyzed the marketing mix, communication mix, new trends in marketing communications, SWOT analysis. In the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tvetw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda