Josef KAMENEC

Bakalářská práce

Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

Recommendations to improve the quality of after-sales services at LAPP KABEL Ltd
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí prodejních a poprodejních procesů. Snaží se o zodpovězení základních otázek týkajících se jednotlivých fází prodejního a poprodejního procesu. Zdůrazňuje důležitost budování dobrých vztahů se zákazníky a nutnost kontinuál-ního zlepšování procesu péče o zákazníky. Teoretické poznatky práce aplikuje na sledova-ný subjekt, společnost LAPP KABEL s.r.o., kde …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory and praxis of sales and after-sales service. It tries to answer basic issues covers the various stages of sales and after-sales service. It stresses an importance of building good relations with customers and the need for continuous im-provement of customer care process. Theoretical knowledge is applied to the monitoring of business subject, LAPP KABEL Ltd …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11800

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAMENEC, Josef. Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.